PRESENTACIÓ DEL MEU BLOG

Hola internautes de la psicologia, benvinguts al meu blog!!!

Em dic Mar Galindo Comabella i en aquests moments, estic cursant el grau d’Educació Primària Tardes a la Universitat de Lleida i estic encantada.

Vaig néixer el 16 de juliol de 1998, un dia especial per la meva família però molt càlid per a tothom. Actualment, visc a un poble situat al pou de Catalunya, una vil·la petita però encantadora, Ginestar.

Si m’he de descriure en tan sols una paraula, aquesta seria responsable. I d’aquesta manera, podria expressar el perquè estic estudiant Educació Primària i no una altra carrera.

El fet d’haver escollit aquest tipus de grau és purament per vocació professional, des de ben petita ja volia dedicar-me al sector de l’educació, perquè sempre he pensat que els professors o els mestres són unes persones exemplars per a nosaltres des de ben menuts, et fet de poder ensenyar a altres persones conceptes que tenen ja assolits ha de ser molt profitós i a la vegada et deu produir una bona sensació, una satisfacció com a docent que has arribat a ser. Principalment, com he dit anteriorment, em considero una persona responsable i organitzada, i crec que això, és un dels conceptes claus per aquest tipus de casos, així doncs, el que vull és motivar-los, incitar-los a aprendre i a ser alguna cosa a la vida, ajudar a qui ho necessiti, ser la persona que els orienta i encamina a un futur, ser una referent per a tots ells.

En conclusió, en aquest blog, exposaré de forma ordenada i agradable les meves següents pràctiques durant aquest segon quadrimestre en l’assignatura de Psicologia de l’Educació.

Bé, espero que us agradi molt i gaudiu tan o més que jo d’aquest espai que comparteixo amb tanta il·lusió en tots vosaltres!

Deixa un comentari

